Sporttal a depresszió ellen

Tanulmányok sora bizonyította, hogy azok, akik rendszeresen sportolnak, kisebb valószínűséggel lesznek depressziósak. Cikkünkből megismerheted, hogyan hat a mozgás a depresszió ellen.

Tovább

Diétás tippek az ünnepek idejére

Cikkünkben hasznos diétás tippeket találhatsz a karácsonyi és szilveszteri időszakra vonatkozóan, és megtudhatod, hogyan vészeld át az ünnepeket súlygyarapodás nélkül.

Tovább

Milyen vitaminokra van szükség terhesség alatt?

Cikkünkből megtudhatod, melyek azok a vitaminok, melyekre fokozott szükséged van terhességed alatt, és sok esetben önmagában az elfogyasztott ételekből nem tudnád pótolni.

Tovább

7 jó érv a zuhanyozás mellett - Házi wellness-élmény tusfürdővel

Bár apró részletnek tűnik a napi rutin során, de nem mindegy, hogy esténként egy kellemes, langyos zuhanyt, vagy egy hosszú, forró fürdőt veszünk. Kutatások alapján ugyanis sokkal jobban járunk, ha a zuhanyt választjuk.

Tovább

Cukor, a libidógyilkos

Nem vagy elégedett a saját, vagy a párod szexuális teljesítményével? Drámaian lecsökkent a libidótok? A választ keressétek a cukorban!

Tovább

Tippek, tanácsok lelki egészségünk megőrzéséért, ha utazni indulunk

Az utazás és pihenés ideje alatt testi egészségünk mellett ugyanannyira fontos lelki egészségünk megőrzése is.

Tovább

Győzd le a diabéteszt alacsony szénhidráttartalmú étrend segítségével

A 2-es típusú diabétesz a diabétesz leggyakoribb formája. A helytelen táplálkozásra, ezen belül is főként a finomított szénhidrátok mértéktelen fogyasztására eredeztethető vissza. Tudd meg, hogyan fordítsd vissza a betegséget!

Tovább

A HIIT (magas intenzitású intervallum edzés) 8 előnye

Nem kell többé közepes intenzitáson órákig kardióznod ahhoz, hogy bomba formában légy. A HIIT egy új szintre emeli az edzést. Cikkünkből megismerheted előnyeit.

Tovább